عکس دخترزیبا

عکس دخترزیبا

وبلاگ عکسهای باحال وخفن | عکس کاریکاتور جذاب | عکس شیک دخترانه | عکس های با مزه
عکس دخترزیبا

عکس دخترزیبا

وبلاگ عکسهای باحال وخفن | عکس کاریکاتور جذاب | عکس شیک دخترانه | عکس های با مزه

نسل‌های آدامسی آینده! / طنز




خانه‌ی ملت نوشت: نماینده ی تهران در مجلس درباره ی درآمد ۵۲۲ میلیارد دلاری نفت و واردات ۳۵۰میلیاردی از سال ۸۴ تاکنون گفت: کسانی که از محل درآمد نفتی آدامس و موز وارد کشور کردند باید جوابگوی نسل های آینده باشند. علیرضا محجوب، افزود: در قانون محل و میزان هزینه های بودجه مشخص است و کسانی که ۶ برابر مصوبات قانونی صرف واردات   کردند باید به محاکم قضایی پاسخ دهند.

آرش قلعه گلاب

در ابتدا:
ما ایرانی ها هم عجب مردم تنگ نظری هستیم، یکی هم که بین مان پیدا می شود و دست و دلش می رود تا دست و دل بچه های مان را شاد کند،چندان چشم دیدنش را نداریم! آخر یکی نیست به این نماینده‌ی مردم تهران بگوید که کجای کار دولت در وارد کردن آدامس و موز غلط است! قدر این دولت را سه نسل آینده خواهند دانست که رو می کنند به پدربزرگ‌های شان و می‌گویند: بابا بزرگ یکمی از مزه ی موز برامون حرف بزن!
در ادامه:
نماینده ی مردم تهران یک جوری درباره ی ۳۵۰میلیارد واردات حرف می زنند که انگار مبلغ بسیار کلانی ست! این ۳۵۰میلیارد واردات یک گوشه ی شکم ما ایرانی ها را هم پر نمی کند! حالا هم که دولتی پیدا شده تا اندکی از آرزوهای آدامسی و موزی ما را برآورده سازد، ظاهرا که نماینده ی تهران صدایش درآمده، بله آقای محجوب ما هم می دانیم که با نیمی از این پول هم می شد چند صنعت بزرگ تولیدی و ملی را راه اندازی کرد اما شما مثل اینکه نمی دانید که اشتهای دولت برای موز به خورد ملت دادن بیش از کارخانه برای ملت ساختن است!
در میانه:
وقتی آقایانی خوب می دانند که با ۶۰برابر مصوبات قانونی واردات هم، احتیاج چندانی به پاسخ گویی ندارند! معلوم نیست چرا آقای محجوب تصور پاسخگویی ی کسانی به قوه‌ی قضاییه را دارند که ۶ برابر مصوبات قانونی، دلار صرف واردات کرده‌اند!
در پایان:
با این که می دانیم در ستایش وارد کنندگان ۳۵۰میلیارد دلار کالا داد سخن دادن می تواند ما را متهم به طرفداری از وارد کنندگان کالا کند اما از همین جا سپاس و ستایش خود را به این وارد کنندگان کالاهای ضروری (بیشترشکمی!) تقدیم داشته و آرزو داریم که فوران نفت تا قرن ها برای این ملت همچنان فوران کند! در غیر این صورت چندان نمی دانیم که نسل های آینده درباره ی این خبر واردات ۳۵۰میلیاردی، با چه زبانی لب به تعریف خواهند گشود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد